Proč používat sociální sítě pro podnikání?

Podnikání

            Sociální sítě umožňují firmám všech velikostí komunikovat přímo se svými zákazníky. Ať už se jedná o Twitter účet pro zákaznický servis dopravní společnosti, nebo Facebookový profil IT firmy, sociální sítě nepochybně podstatně utváří digitální tvář společnosti.
            Pokud vaše firma ještě není na palubě sociálních sítí, jaké jsou důvody investovat na této půdě svůj čas a peníze?
 přišpendlené ikony
1.       Důvěra ve značku
 
      „Správně“ zobrazená aktivita na sociálních sítích nepochybně ovlivňuje množství důvěry, kterou lidé do vaší značky vkládají. Ať už vědomě, či nevědomě, při nákupu známé zboží obvykle vyvolává lepší pocity – které jsou ideálně zakončeny zaplacením za váš produkt.
 
2.       Kontakt se zákazníky
 
            Každý úspěšný podnikatel vám potvrdí, že je málo tak cenného, jako je pravá zpětná vazba. Přemýšlíte jak změnit své služby? Kterým směrem se má ubírat nejnovější produkt? Jsou to právě sociální sítě a komunikace se zákazníky, které vám v této situaci mohou poskytnout cenou radu.
 
3.       Návštěvnost webových stránek
 
            Aktivita na sociálních médiích se projeví i na návštěvnosti vašich stránek. Správně směřované příspěvky povedou k větší návštěvnosti, a tak výrazně ovlivní vaše prodeje (a to se netýká jen            e-shopů). Více prokliků vás také upřednostní v pořadí vyhledávaných výsledků, nejen u služby vyhledávání společnosti Google.
 ikony na mobilu
4.       Rychlost
 
            V minulosti se týmy markeťáků neustále setkávaly s výzvou jak zajistit, aby jejich práce oslovila zákazníky v co nejkratším čase. S pomocí sociálních médií, ať už jde o novinky ve firmě, nebo o vylepšení produktu, se informace dostávají k zákazníkovi téměř ihned.
 
5.       Vztahy
            Sociální sítě vytvářejí místo, kde máte příležitost vytvářet vztahy s lidmi. Umožňují dialog i mezi nadnárodní korporací a jednotlivcem. Tento druh dialogu mezi značkami a zákazníky je něco, čeho tradiční reklama nemůže nikdy dosáhnout.

Proč používat sociální sítě pro podnikání?
Ohodnoťte příspěvek
Podnikání
Jak se žije vizážistům

Být skvělým vizážistou znamená podstoupit kurzy pod odborným dohledem. S největšími potížemi se začátečníci potýkají u očních linek a tzv. kouřového líčení – to je navíc základem zvýraznění typických rysů obličeje a jiná pravidla platí pro kulatý obličej, odlišná pak pro trojúhelníkový, nebo obdélníkový. Něco je třeba zvýraznit a jiné partie …

Podnikání
Pozornosti pro obchodní partnery

Firemní pozornosti či dárky bývají oříškem pro velkou spoustu společností, protože musí vymyslet vhodné předměty, kterými na sebe upoutají a které jsou zároveň vhodné. Často se volí předměty, na kterých je logo společnosti. Je dobré volit originalitu, ale nesnažit se za každou cenu šokovat. Tyto originální dárky by neměly mít …

Podnikání
To pravé pro Vaši spokojenost

Díky vlastním stránkám toho můžete na internetu hodně prezentovat. Ať už se jedná o služby nebo třeba o zboží, rozhodně se to vyplatí, protože lidé na internetu neustále něco hledají a dost často tam nakupují, a proto se může mnohem snadněji stát, že si někdo všimne Vaší nabídky, což je …