Jak se žije vizážistům

Podnikání

Být skvělým vizážistou znamená podstoupit kurzy pod odborným dohledem. S největšími potížemi se začátečníci potýkají u očních linek a tzv. kouřového líčení – to je navíc základem zvýraznění typických rysů obličeje a jiná pravidla platí pro kulatý obličej, odlišná pak pro trojúhelníkový, nebo obdélníkový. Něco je třeba zvýraznit a jiné partie naopak potlačit. Kurzy také vyžadují pravidelný trénink, běžně se stává, že si budoucí vizážista smluví na volný víkend několik schůzek s kamarádkami a ty mu sedí modelem.
model rockprincess
Kdo se rozhodne v tomto oboru podnikat, a nebývají to pouze ženy, může absolvovat pětidenní rekvalifikační kurz. Ten obsahuje pouze základní formy praktických cvičení líčení, večerní a denní make-up, a také teoretickou průpravu. Na základní kurzy navazují pokročilá líčení, která se specializují na určité situace, např. svatební make-upy, filmové líčení, foto make-up atd. Rozsah pokročilých kurzů může být od několikadenního až po vícetýdenní program od A do Z, kde se vyučuje úplně vše, dokonce i pánský make-up, speciální líčení pro módní přehlídky a líčení pro televizní moderátory a živá studia.
štětec na makeup

Ne každý se na profesi vizážisty hodí

Pokročilé kurzy však vyžadují určité schopnosti, značnou dávku talentu a dar od Boha vycítit optimální způsob vizáže. Kdo se na tuto práci hodí, se většinou rozpozná již po absolvování základního kurzu. Za každého studenta totiž mluví výsledky jeho vlastní práce.
Požadavky pro výuku vizážisty nevyžadují žádné zvláštní nároky – postačí základní vzdělání, projevit o obor skutečný zájem, a předpokladem je i dobrý zdravotní stav a schopnost komunikace s klientem. Práce vizážisty je zkrátka službou, která musí být klientovi příjemná.
Některé agentury poskytují kurzy pro uchazeče o zaměstnání evidované na Úřadech práce, jiné se zaměřují na budoucí podnikatele.  Součástí kurzů jsou také techniky, jak získat zákazníka, zkrátka marketingové strategie je také třeba zvládnout.

Jak se žije vizážistům
Ohodnoťte příspěvek
Podnikání
Pozornosti pro obchodní partnery

Firemní pozornosti či dárky bývají oříškem pro velkou spoustu společností, protože musí vymyslet vhodné předměty, kterými na sebe upoutají a které jsou zároveň vhodné. Často se volí předměty, na kterých je logo společnosti. Je dobré volit originalitu, ale nesnažit se za každou cenu šokovat. Tyto originální dárky by neměly mít …

Podnikání
Proč používat sociální sítě pro podnikání?

            Sociální sítě umožňují firmám všech velikostí komunikovat přímo se svými zákazníky. Ať už se jedná o Twitter účet pro zákaznický servis dopravní společnosti, nebo Facebookový profil IT firmy, sociální sítě nepochybně podstatně utváří digitální tvář společnosti.             Pokud vaše firma ještě není na palubě sociálních sítí, jaké jsou důvody …

Podnikání
To pravé pro Vaši spokojenost

Díky vlastním stránkám toho můžete na internetu hodně prezentovat. Ať už se jedná o služby nebo třeba o zboží, rozhodně se to vyplatí, protože lidé na internetu neustále něco hledají a dost často tam nakupují, a proto se může mnohem snadněji stát, že si někdo všimne Vaší nabídky, což je …